مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آذر 1394 ساعت 15:452015-12-15بين الملل

یک خطیب سلفی آلمانی به اتهام حمایت از تروریسم بازداشت شد


دادستانی فدرال آلمان اعلام کرد یک خطیب سلفی آلمانی روز سه شنبه به اتهام حمایت از یک سازمان تروریستی مستقر در سوریه دستگیر شد.

اسون لائو Sven Lau 35 ساله که به دین اسلام گرویده همچنین متهم است چند گروه را در ووپرتال Wuppertal در غرب آلمان به اسم پلیس شریعت سازماندهی کرده است.

دادستانی در بیانیه ای اعلام کرد اسون لائو متهم است سال 2013 دو فرد داوطلب برای پیوستن به گروه جیش المهاجرین و الانصار فعال در سوریه را در دوسلدورف در غرب آلمان استخدام کرده است.

به علاوه این فرد احتمال دارد در پرونده دیگری به دلیل برگزاری چند تجمع افرادی که کت نارنجی رنگ به تن داشتند در خیابان های ووپرتال با عنوان پلیس شریعت ، تحت پیگرد جداگانه قرار گیرد.

این گروه از افراد می خواست از مصرف الکل و گوش کردن موسیقی خودداری کنند.

این منبع اعلام کرد اسون لائو اواخر سپتامبر 2013 برای به دست آوردن 250 یورو برای استخدام یکی از این دو نفر به سوریه سفر کرد و هنگام بازگشت به آلمان چند وسیله دید در شب را برای این گروه به ارزش 1440 یورو خرید.

اسون لائو صبح سه شنبه با حکم یک قاضی فدرال بازداشت شد و این قاضی امروز درباره بازداشت موقت احتمالی او تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از کارلسروهه، جیش المهاجرین و الانصار گروه تکفیری چچنی که سال 2012 در مناقشه سوریه ظاهر شد 1500 عض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خطیب سلفی آلمانی به اتهام حمایت از تروریسم بازداشت شد

یک خطیب سلفی آلمانی به اتهام حمایت از تروریسم بازداشت شد