مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آذر 1394 ساعت 10:362015-12-16سياسي

حرکت نزولی استفاده از سوخت های فسیلی در دولت یازدهم آغاز شده است


رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در پیامی به نخستین همایش ملی اقتصاد انرژی تاکید کرد که در دولت یازددهم با استفاده از برنامه ریزی صورت گرفته حرکت نزولی استفاده از سوخت های فسیلی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم" به نیشابور، اولین همایش ملی اقتصاد انرژی با رویکرد انرژی های تجدیدپذیر صبح امروز به همت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، جهاد دانشگاهی و برخی دستگاه های مرتبط و با حضور برخی مسئولان کشوری در نیشابور برگزار شد.

معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست پیامی به همایش ملی اقتصاد انرژی صادر کرد که این پیام در این همایش قرائت شد.

متن پیام ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست به شرح زیر است: تداوم شرایط فعلی زندگی بشر بدون توجه و مدیریت نوین الگوی عرضه و مصرف انرژی امکان پذیر بوده و رویکرد بهره مندی از انرژی های تجدیدپذیر برای جوامع انسانی ضروری و غیرقابل اجتناب است.

بحران انرژی در سال های اخیر از سویی و انتشار گازهای گلخانه ای به واسطه استفاده از سوخت های فسیلی که جهان را در آستانه فاجعه ای عظیم که توافق جهانی در پاریس برای کاهش انتشار و سازگاری منتهی شد و کشورهای مختلف با مسئله انرژی، برخورد متفاوتی را در پیش گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت نزولی استفاده از سوخت های فسیلی در دولت یازدهم آغاز شده است

حرکت نزولی استفاده از سوخت های فسیلی در دولت یازدهم آغاز شده است