مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آذر 1394 ساعت 11:412015-12-16سياسي

دشمن برای تحقق اهدافش به دنبال ایجاد اختلاف میان حوزه و دانشگاه است


مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه قبل از انقلاب دشمنان چهره روحانیون را در جامعه منفور نشان می دادند، گفت: دشمن برای تحقق اهدافش به دنبال ایجاد اختلاف میان حوزه و دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با اعضای هیئت رییسه دانشگاه پیام نور قم، با اشاره به تلاش دشمنان برای جداکردن دو قشر روحانی و دانشجو اظهار داشت: دشمنان اسلام قبل از انقلاب تا حدودی در این رابطه موفق شده بودند، به طوری که هیچ ارتباطی بین این دو قشر وجود نداشت.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه قبل از انقلاب دشمنان چهره روحانیون را در جامعه منفور نشان می دادند، افزود: دشمن برای تحقق اهدافش به دنبال ایجاد اختلاف میان حوزه و دانشگاه است.

وی تصریح کرد: علوم دینی و علوم مادی باید در کنار یکدیگر باشند تا جامعه از منافع آن بهره مند شود و برای پیشرفت جامعه همراهی این دو علم لازم است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به بهره مندی حوزویان از شیوه آموزشی سنتی افزود: در حوزه های علمیه برای فراگیری بهتر درس از پیش مطالعه، مطالعه، بهره گیری از کلاس استاد و مباحثه استفاده می شود و این مراحل یادگیری سبب ثبت آموزه ها برای مدت طولانی در ذهن طلبه ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای تحقق اهدافش به دنبال ایجاد اختلاف میان حوزه و دانشگاه است

دشمن برای تحقق اهدافش به دنبال ایجاد اختلاف میان حوزه و دانشگاه است