مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آذر 1394 ساعت 09:312015-12-17پزشكي

آمار مرگ و میر کودکان در جهان به میزان 19 و هفت دهم درصد در هر 100 هزار تولد است


دبیر اجرایی «پریناتولوژی و نئوناتولوژی» در دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شاخص های توسعه هر کشور گفت: آمار مرگ و میر کودکان در جهان به میزان 19 و هفت دهم درصد در هر100 هزار تولد است.

- دبیر اجرایی پریناتولوژی و نئوناتولوژی در دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شاخص های توسعه هر کشور گفت: آمار مرگ و میر کودکان در جهان به میزان 19 و هفت دهم درصد در هر100 هزار تولد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو" از یزد، رضیه سادات طباطبایی، دبیر علمی و اجرایی ششمین کنگره کشوری پریناتولوژی و نئوناتولوژی روز گذشته در مراسم آغاز به کار این همایش گفت: هدف از این همایش آشنایی با راهکارهای بارداری های سالم و به دور از مشکلات بارداری است.

وی افزود: آموزش در دوران بارداری و قبل از آن می توان بسیاری از مشکلات را کاهش داد و عوامل خطرآفرین را برای مادر و جنین به حداقل رساند.

دبیر علمی اجرایی ششمین کنگره کشوری پریناتولوژی و نئوناتولوژی تصریح کرد: در دوره بارداری نیز می توان با غربالگری از تولد نوزادان مشکل دار جلوگیری کنیم و در این راستا نیز کمترین مشکلات را برای مادران و جنین و کمترین استرس را برای خانواده ها داشته باشیم.

طباطبایی تصریح کرد: کاهش مرگ و میر مادر نوزاد، از مهمترین شاخص های توسعه هر کشور است و در حال حاضر آمار مرگ و میر نوزادان 19


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مرگ و میر کودکان در جهان به میزان 19 و هفت دهم درصد در هر 100 هزار تولد است

آمار مرگ و میر کودکان در جهان به میزان 19 و هفت دهم درصد در هر 100 هزار تولد است