مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آذر 1394 ساعت 14:052015-12-17سياسي

دنیا با خروج پرونده ایران از شورای حکام، بر حقانیت ایران اسلامی مهر تایید زد


با خروج پرونده ایران از شورای حکام، دنیا بر حقانیت ایران اسلامی مهر تایید زد و این مهم دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی و خصوصاً دولت تدبیر و امید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، محمدرضا خباز در اولین سفر شهرستانی خود در جمع مردم شهرستان سرخه با اشاره به وعده پیروزی حق بر باطل اظهار کرد: درگیری حق و باطل از زمان پیامبران تاکنون وجود داشته و مسأله ای نیست که امروز و در دنیای کنونی با آن مواجه باشیم.

وی ادامه داد: حق و باطل از زمان 124 هزار پیامبر الهی و ائمه اطهار تا دوران پس از ظهور اسلام کاملاً مشهود و ملموس بوده و هم چنان نیز ادامه دارد.

خباز با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در موضع حق و استکبار جهانی در موضع باطل قرار داشت، تصریح کرد: دنیای استکبار با همه قوا سعی بر اعمال قدرت و نفوذ و ممانعت از فعالیت هسته ای ایران داشت چنان که 6 قطعنامه علیه ایران در آژانس انرژی هسته ای صادر شد.

وی با طرح این پرسش که مگر ایران چه جرمی مرتکب شد که مستحق این قطعنامه های ظالمانه باشد، گفت: ایران تنها قصد داشت از امکانات خدادادی و انرژی هسته ای برای تولید دارو برای بیماران اقدام کند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: متأسفانه کشورهای غربی مقابل این موضع جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و با تهمت های نادرست ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا با خروج پرونده ایران از شورای حکام، بر حقانیت ایران اسلامی مهر تایید زد

دنیا با خروج پرونده ایران از شورای حکام، بر حقانیت ایران اسلامی مهر تایید زد