مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آذر 1394 ساعت 16:212015-12-17ورزشي

تیم فوتبال تات تاکستان از نماینده قائم شهر پذیرایی می کند


در ادامه رقابت های فوتبال دسته سه کشور، تیم پدیده تات تاکستان از تیم استقلال قائم شهر پذیرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، هفته نهم از رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور در حالی فردا با برگزاری 24 دیدار در گروه های پنج گانه این رقابت ها برگزار می شود که تیم فوتبال تات تاکستان نماینده استان قزوین در این مسابقات به مصاف تیم استقلال قائم شهر می رود.

این دیدار از ساعت 14 فردا در ورزشگاه 15 خرداد تاکستان برگزار می شود و تیم تات این فرصت را دارد که بتواند از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرد و سه امتیاز حساس این بازی خانگی را از آن خود کند.

تیم های فوتسال استان قزوین در رقابت های لیگ سه باشگاه های کشور در طول سال های گذشته نتوانسته اند عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود بر جای بگذارند، چراکه این تیم ها همواره در همان مرحله مقدماتی مقابل رقبای خود تن به شکست داده و از صعود به مرحله پلی آف باز مانده اند.

تیم تات تاکستان نیز یقیناً تا این لحظه از سپری شدن رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور نشان داده که به مانند نمایندگان قبلی استان قزوین وضعیت خوبی در جدول رده بندی این رقابت ها ندارد.

این تیم بدون شک اگر می خواهد جواز شرکت در رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور را کسب کند، باید در ادامه بازی های خود و با توجه به اینکه چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال تات تاکستان از نماینده قائم شهر پذیرایی می کند

تیم فوتبال تات تاکستان از نماینده قائم شهر پذیرایی می کند