مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آذر 1394 ساعت 17:412015-12-17سياسي

با حضور مسئولان کشوری و استانی بنیاد عفاف و حجاب در اردبیل راه اندازی شد


با حضور مدیرعامل بنیاد و امام جمعه اردبیل، بنیاد عفاف و حجاب در اردبیل افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، بنیاد عفاف و حجاب که دستگاه های مختلف در آن عضو بوده و حوزه هنری استان اردبیل نیز مدیریت اجرایی آن را عهده دار شد، قرار است در زمینه برنامه ریزی ها و هدف گذاری های صحیح در ترویج و توسعه عفاف و حجاب اسلامی تلاش و کوشش شود.

مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر در هفت استان کشور این بنیاد فعالیت خود را آغاز کرده و استان اردبیل هشتمین استان کشور است که بنیاد عفاف و حجاب در آن راه اندازی می شود.

آیت الله اختری با بیان اینکه این بنیاد به عنوان مجموعه غیردولتی و براساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی فعالیت خود را انجام می دهد، تصریح کرد: تلاش جدی بر این است تا بنیاد عفاف و حجاب بتواند در یک سیاست گذاری درست و بر مبنای منطقی اهداف خود را با همکاری سایر نهادها انجام دهد.

وی با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب در همه استان ها شکل می گیرد و قرار است ظرف امسال و سال آینده فعالیت های متفاوتی را در استان ها با راه اندازی این بنیاد انجام دهیم، گفت: کشور ما از جهات مختلف مورد هجمه فرهنگی به ویژه در حوزه ترویج بداخلاقی و مبانی ضد اعتقادی قرار گرفته که برای خلاصی از این شرایط بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسئولان کشوری و استانی بنیاد عفاف و حجاب در اردبیل راه اندازی شد

با حضور مسئولان کشوری و استانی بنیاد عفاف و حجاب در اردبیل راه اندازی شد