مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آذر 1394 ساعت 18:062015-12-17سياسي

امام جمعه اردبیل: 18 هزار کانال اعتقادات جوانانمان را نشانه گرفته اند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بیش از 18 هزار کانال غربی با برنامه های مستهجن و ضدفرهنگی اندیشه پاک جوانانمان را برای ایجاد انحراف در فکر و اندیشه آنها نشانه گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی عصر امروز در مراسم افتتاح بنیاد عفاف و حجاب در اردبیل اظهار کرد: ما هنوز نتوانستیم با دید تخصصی و واقع بینی در تولید نرم افزارهای کیفی و تأثیرگذار در مقابله با تهاجم فرهنگی ورود پیدا کرده و از اصل عفاف و حجاب به عنوان یکی از محورهای اعتقادی جامعه اسلامی دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ما به هر وسیله ای متوسل شدند تا اندیشه ها و باورهای دینی و اعتقادی ما را مخدوش کنند که برای کاستن از این شرایط باید برای نسل آینده از ابزارها و امکانات جدیدی بهره بگیریم تا بتوانیم در فرآیند پیشبرد اهداف نظام اسلامی نیز موفق عمل کنیم.

امام جمعه اردبیل گفت: دشمن امروز با 18 هزار کانال مستهجن و دارای اندیشه های ضداسلامی تبلیغات گسترده ای را آغاز کرده تا بتواند ذهن و مسیر حرکتی جوانان ما را مخدوش کند، در حالی که در این شرایط باید یک صیانت واقعی از طریق خانواده ها و نظام آموزشی و پرورشی درست شود تا از همان مراحل اولیه رشد جوان و نوجوان با مسیر درست آشنا شده و از هرگونه انحراف به دور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: 18 هزار کانال اعتقادات جوانانمان را نشانه گرفته اند

امام جمعه اردبیل: 18 هزار کانال اعتقادات جوانانمان را نشانه گرفته اند