مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آذر 1394 ساعت 19:112015-12-17حوادث

فرمانده انتظامی چالوس خبر داد انهدام باند سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در چالوس


فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری باند خانوادگی سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در این شهرستان خبر داد و گفت: سارق به همدستی همسرش در ویلاهای خالی از سکنه سرقت می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان چالوس، علیرضا قدیمی امشب در جمع خبرنگاران گفت: در پی چندین فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی و تشکیل تیم های ویژه عملیاتی موفق شدند فردی به نام "حسن ـ ک" که دارای سابقه سرقت و اعتیاد به مواد مخدر بود را به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه منکر این سرقت ها شده بود اضافه کرد: این شخص وقتی در برابر ادله ها و مستندات جمع آوری شده از سوی پلیس قرار گرفت لب به اعتراف گشود.

وی با اعلام اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه با هم دستی همسر خود به نام "لیلا ـ الف" اعتراف کرد، افزود: متهمان برای سرقت از ویلاهای خالی از سکنه با تخریب قفل درب ساختمان ها و با شگردی خاص ضمن بیتوته در این مکان ها اقدام به سرقت اموال آنها می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی چالوس خبر داد انهدام باند سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در چالوس

فرمانده انتظامی چالوس خبر داد انهدام باند سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در چالوس