مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آذر 1394 ساعت 22:012015-12-17سياسي

موفقیت انقلاب اسلامی سمبل کارآمدی تفکر شیعی در دنیای معاصر است


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: موفقیت انقلاب اسلام سمبل کارآمدی تفکر شیعی در دنیای معاصر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد،" مهراد ویسکرمی امروز در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاههای لرستان که با موضوع بررسی راهکارهای تحقق علم نافع در حوزه و دانشگاه توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و سازمان بسیج طلاب لرستان در خرم آباد برگزار شد، گفت: موفقیت انقلاب اسلام به عنوان چالشی در برابر لیبرال دموکراسی سمبل کارآمدی تفکر شیعی در دنیای معاصر است و البته رسالت اصلی حوزه و دانشگاه این است که خود را در حیطه انقلاب اسلامی کارآمد نشان دهند.

وی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی برجسته شدن برخی از نیازها و ضرورت ها همچون ضرورت وحدت حوزه و دانشگاهها بود افزود: پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی آزمونی برای حوزه و دانشگاه بوده است؛ اما متاسفانه حوزه ودانشگاه ما هر دو از زمانه عقب هستند و هیچ کدام به رسالت خود عمل نکرده اند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه حوزه ها و دانشگاهها با روند کنونی قادر به انجام کار نیستند گفت: به عنوان نمونه در حیطه اقتصاد اسلامی و تعلیم و تربیت حرف حوزه و دانشگاه ما چیست؟ دانشگاه اسلامی چیست؟ هنر اسلامی چیست؟ چالش های خانواده و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت انقلاب اسلامی سمبل کارآمدی تفکر شیعی در دنیای معاصر است

موفقیت انقلاب اسلامی سمبل کارآمدی تفکر شیعی در دنیای معاصر است