مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آذر 1394 ساعت 04:352015-12-18بين الملل

درخواست لیبرمن از نتانیاهو برای ترور رهبران حماس


رییس حزب راست گرای افراطی موسوم به ( اسراییل بیتنا) گفت : دولت اسراییل باید با توسل به خشونت بیشتر و استفاده از زور انتفاضه فلسطینی ها را سرکوب کند .

اویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد : بهترین گزینه برای متوقف کردن انتفاضه قدس توسل به زور و تشدید حملات نظامی است .

لیبرمن با اعلام اینکه احتمال می رود انتفاضه جدید فلسطینی ها به سونامی تازه علیه تل آویو تبدیل شود ، از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل خواست برای مقابله جدی با انتفاضه رهبران بلند پایه جنبش حماس را ترور کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سما از قدس اشغالی ، اویگدور لیبرمن با استقبال از تصمیم اخیر ارتش اسراییل در به کار گیری چهار گردان نظامی جدید در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی با هدف سرکوب بیشتر فلسطینی ها ، گفت ارتش برای تشدید حملات نظامی خود نیازمند حمایت های سیاسی بیشتر است .

وزیر امور خارجه سابق اسراییل افزود دولت اسراییل حامی مالی اصلی حملات فلسطینی ها است چون درآمد های مالیاتی و گمرکی را به طور مستمر در اختیار تشکیلات خودگردان قرار می دهد .

وی یادآور شد دولت اسراییل با توسل به اهرم های اقتصادی نیز می تواند فلسطینی ها را تحت فشار بگذارد و با توقیف درآمدهای کمرگی تشکیلات خود گردان ، فلسطینی ها را در تنگای بیشتری قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست لیبرمن از نتانیاهو برای ترور رهبران حماس

درخواست لیبرمن از نتانیاهو برای ترور رهبران حماس