مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آذر 1394 ساعت 07:202015-12-18بين الملل

چهار کشته در درگیری های شرق لیبی


درگیری مسلحانه شدید میان نیروهای محلی با عناصر مسلح وابسته به گروه افراطی انصار الشریعه در شرق لیبی چهار کشته و دهها زخمی برجا گذاشت .

یک منبع بیمارستانی در شهر اجدابیا در 190 کیلومتری جنوب غرب بنغازی گفت درگیری های شدید میان نیروهای محلی با تروریست های تکفیری دراین شهر که همچنان به شکل پراکنده ادامه دارد به کشته شدن چهار تن و زخمی شدن دهها نفر درگیر منجر شد و طرفین از انواع سلاحهای سبک و نیمه سنگین استفاده می کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از بنغازی ، برخی شاهدان اعلام کردند درگیری های شدید میان عناصر گروه انصار الشریعه وابسته به القاعده و جوانان و نیروهای محلی از چهارشنبه شب آغاز شد و ادامه دارد .

شاهدان افزودند درگیری در اجدابیا پس از آن آغاز شد که نیروهای محلی خانه ابریک المصریه از سرکرده های شورای انقلابیون شهر اجدابیا ( متشکل از گروه انصار الشریعه و دیگر گروههای مسلح افراطی ) را در مرکز این شهر محاصره کردند .

شهر اجدابیا در شرق لیبی درکنترل ارتش این کشور است اما تروریست های تکفیری برخی مناطق شرق لیبی از جمله شهر سرت تصرف کردند و در تلاشند سلطه خود را در مناطق شرق لیبی گسترش بخشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار کشته در درگیری های شرق لیبی

چهار کشته در درگیری های شرق لیبی