مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آذر 1394 ساعت 15:512015-12-18سياسي

دلیلی برای رد صلاحیتم وجود ندارد/ مشیم اعتدالی است


استاد حوزه و دانشگاه پیرامون رد و یا تایید صلاحیتش گفت: دلیلی برای عدم صلاحیتم وجود ندارد و بنده مراحل امتحان مصاحبه را طی کرده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه بعدازظهر امروز پس از پایان ثبت نام خود برای شرکت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احساس وظیفه کردم که در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کنم.

وی افزود: احساس کردم که در این مقطع حضور پیدا کنم و وظیفه ما این است که در عرصه هایی که می توانیم به مردم و نظام خدمتی انجام می دهیم حضور یابیم که یکی از آن موارد خبرگان رهبری است.

حجت الاسلام غرویان پیرامون رد یا تعیین صلاحیتش تصریح کرد: دلیلی برای عدم صلاحیت وجود دارد و مراحل امتحان مصاحبه را طی کرده ام.

وی با اشاره به حضورش در دوره های قبلی مجلس خبرگان یادآور شد: در دوره سوم از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا بودم که تایید شدم اما به حد نصاب رای نیاوردم همچنین در میان دوره ای نیز یک باردر قم و ی بار در مشهد به جای مرحوم فکیر شرکت کردم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مهمترین رکن نظام ما ولی فقیه است و مجلس خبرگان ولی فقیه را به عنوان رهبر تعیین می کند از این رو مجلس خبرگان نقش مهمی در تثبیت ولایت فقیه و تعیین ولی فقیه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیلی برای رد صلاحیتم وجود ندارد/ مشیم اعتدالی است

دلیلی برای رد صلاحیتم وجود ندارد/ مشیم اعتدالی است