مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آذر 1394 ساعت 10:002015-12-19بين الملل

کاسترو: آمریکا تاکنون به درخواست های اصلی ما پاسخ نداده است


این کشور قرار است برای بهبود روابط خود با ایالت متحده اقداماتی را انجام دهد اگرچه واشنگتن نتوانسته تاکنون به درخواست های اصلی برای عادی سازی روابط میان دو کشور جامه عمل بپوشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، رائول کاسترو 84 ساله، رییس جمهوری کوبا در جریان خطابه ای در تلویزیون دولتی این کشور با مقام های ارشد دولتی و حزب کوبا به گفت وگو پرداخت و پیشرفت های اخیر در بهبود روابط میان هاوانا و واشنگتن را از 17 دسامبر سال گذشته میلادی ستود؛ زمانی که وی و باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا اعلام کردند که به دنبال عادی سازی روابط و کنار گذاشتن دشمنی های مربوط به دوران جنگ سرد هستند.

رائول کاسترو در ادامه صحبت هایش گفت: اگرچه دو کشور به دنبال عادی سازی و بهبود روابط هستند اما دولت آمریکا تاکنون آنچنان که باید نتوانسته درخواست ها و ملزومات اصلی برای تحقق عادی سازی روابط بین دو کشور را اجرایی کند که شامل پایان بخشیدن به تحریم تجاری علیه کوبا و تعطیلی زندان گوآنتانامو توسط آمریکا است.

رائول کاسترو در ادامه صحبت هایش گفت: دولت هاوانا کاملا تمایل دارد تا به اقدامات برای بهبود روابط با ایالات متحده در زمینه های مختلف اقدام کند؛ روابطی که براساس احترام متقابل به استقلال و تمامیت ارضی کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسترو: آمریکا تاکنون به درخواست های اصلی ما پاسخ نداده است

کاسترو: آمریکا تاکنون به درخواست های اصلی ما پاسخ نداده است