مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آذر 1394 ساعت 12:562015-12-19فرهنگي

/یادداشت/ همه زنان بدبخت نفس گرم/ کپی کاری بجای الگو برداری از سریالپرده نشین


کارگردان تیر خلاص را در موضوع قصاص به مخاطب می زند و نشان می دهد که مادر وقتی می فهمد خانواده مقتول حاضر به رضایت دادن نیست و قصد قصاص دارد، دق کرده و می میرد و همه این اتفاقات قبل از صدور حکم اتفاق می افتد.

- "- گروه رادیو و تلویزیون: سریال نفس گرم چهارمین سریال تلویزیونی محمدمهدی عسگرپور است که پیش از این کارگردانی سریال های گل های گرمسیری ، جراحت و شیدایی را بر عهده داشته است.

این سریال با تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی تولید شده است.

الگوبرداری یا کپی کاری از سریال پرده نشین نفس گرم در ابتدای امر سعی کرد با الگوبرداری از سریال موفق پرده نشین موفقیت خود را تضمین کند، اما ناخودآگاه به ورطه کپی کاری افتاد.

محمود رضوی سعی کرد در فیلم جدید تجربه قبل را تکرار کند و بجای شیخ عارف مسلک پرده نشین با بازی فرهاد آییش که بیشتر در نقش های کمدی بازی کرده بود و مرجانه گلچین بازی در نقش خانم جلسه ای نفس گرم را برعهده گرفت و سعی شد جنس زنانه ای از سریال پرده نشین به مخاطب عرضه شود.

اما سریال چه گفت؟ محتوای اثر قرار بود ما را به کجا برساند؟ سریال در مورد قصاص بود؟ در مورد مشکلات خانواده ها و مبلغین مذهبی بود؟ در مورد چند همسری بود و خیانت؟ سریال نفس گرم در مورد این موضوعات چه چیزی را به ما گوشزد می کند؟ آیا می گوید چند همسری بد است یا خوب؟ خانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/یادداشت/ همه زنان بدبخت نفس گرم/ کپی کاری بجای الگو برداری از سریالپرده نشین

/یادداشت/ همه زنان بدبخت نفس گرم/ کپی کاری بجای الگو برداری از سریالپرده نشین