مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آذر 1394 ساعت 00:062015-12-19سياسي

33 سال پیش در چنین روزی در سیاست خارجی کاردان بودن شرط است


در سیاست خارجی فعالیت فیزیکی زیاد تاثیر ندارد و کاردان بودن و نبض را در دست داشتن و دقیق ضربات خود را به موقع وارد کردن و در موقعش پیوستن به یک جناحی و یا بریدن از یک جناحی و در موقعش یک حرفی را زدن و یا عملی را انجام دادن و فعال بودن سیاست خارجی است .

- رخدادهای 29 آذر 1361 چکیده به دنبال حمله موشکی دیروز به دزفول از سوی رژیم بعث عراق 62 نفر شهید و 287 نفر مجروح شده اند .

آمارها قطعی نیست و امکان افزایش شهدا وجود دارد .

آیت الله موسوی اردبیلی رییس دیوان عالی کشور و مهندس میرحسین موسوی نخست وزیر در دومین اطلاعیه مشترک خود تشکیل ستاد پیگیری فرمان اخیر امام را اعلام کردند .

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان: دولت بعث عراق با اتهام واهی دخالت ایران در انفجار خبرگزاری عراق، می خواهد بر موج مخالفت ها و حرکت های اسلامی مردم عراق سرپوش گذاشته و آن ها را ناچیز بشمارد .

آیت الله محمد خامنه ای: سیاست خارجی ایران فعال نیست چرا که اعزام گروه هایی به خارج و اعزام وزیر و سفیر به حساب فعالیت گذاشته نمی شود .

حمله موشکی عراق به دزفول ؛ صدها نفر شهید و زخمی شدند به دنبال حمله موشکی دیروز به دزفول از سوی رژیم بعث عراق کار خارج ساختن اجساد مطهر شهدا و مجروحان از زیر آوار همچنان ادامه دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی در سیاست خارجی کاردان بودن شرط است

33 سال پیش در چنین روزی در سیاست خارجی کاردان بودن شرط است