مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آذر 1394 ساعت 13:112015-12-20سياسي

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس: 250 خوراک سنتی در فارس شناسایی شد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس گفت: 250 نوع خوراک ویژه این استان شناسایی شده که برای این غذاها پرونده ثبت در فهرست میراث ناملموس کشور تهیه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، سید مؤید محسن نژاد در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی شناخت اصول بودجه بندی، کنترل بودجه و مدیریت سودآوری در صنعت هتلداری و غذا و نوشابه امروز در هتل بزرگ شیراز با حضور 50 نفر از مدیران هتل های این استان برگزار شد اظهار داشت: بی شک گردشگری رویداد ازجمله شاخه های گردشگری است که در استان فارس می تواند رونق بیشتری گیرد زیرا در این استان رویدادها و مناسبت های ویژه و متفاوت و کم نظیری وجود دارد که کمتر به آن پرداخته شده است.

وی افزود: یکی از انواع گردشگری ها، گردشگری خوراک است که با توجه به تعداد تنوع غذاها، آداب و رسوم و خوراک های سنتی و بومی که در هر یک از شهرستان های فارس وجود دارد می تواند این نوع گردشگری در این استان رونق گیرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس اضافه کرد: مقوله ای که تاکنون به آن کمتر پرداخته شده است و از طرفی نیز گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط دنیا به سمت وسوی خود جلب می کند، گردشگری غذاهای سنتی و بومی است به طوری که شاهدیم بسیاری از تورهای گردشگری خوراک در برخی از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس: 250 خوراک سنتی در فارس شناسایی شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس: 250 خوراک سنتی در فارس شناسایی شد