مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آذر 1394 ساعت 12:202015-12-21سياسي

فانی سومین کارت زرد را گرفت


نمایندگان مردم در خانه ملت، از توضیحات وزیر آموزش و پرورش که برای پاسخ به سوال نماینده مردم دشتستان به صحن علنی مجلس آمده بود قانع نشدند.

- نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه 30 آذرماه) مجلس شورای اسلامی از صحبت های وزیر آموزش و پرورش که برای پاسخ به سوال سید مهدی موسوی نژاد نماینده دشتستان به مجلس آمده بود، قانع نشدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، براین اساس نمایندگان با 78 رأی موافق، 83 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر در صحن از پاسخ های وزیر قانع نشدند.

گفتنی است عبدالوحید فیاضی به عنوان سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد سوال ملی سیدمهدی موسوی نژاد نماینده دشتستان از وزیر آموزش و پرورش، افزود: این سوال در مورد استفاده از نیروهای ناکارآمد و بازنشسته در آموزش و پرورش و عدم توجه به منابع انسانی و فرهنگیان از لحاظ بیمه سلامت، حقوق و سایر مزایا و تعطیلی مدارس راهنمایی در روستاها و بعضی از شهرها بود.

وی گفت: در نتیجه بررسی به عمل آمده ابتدا آقای موسوی نژاد در توضیح سوال خود تاکید کرد استفاده از کارشناسان، کارگروه انتصابات در وزارتخانه وجود دارد که بیشتر افرادی که انتصاب می نمایند از بازنشستگان هستند که حتی در زمان کاری خودشان مورد قبول نبوده اند و برخی از این افراد حتی یک روز هم مدیریت خوبی نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فانی سومین کارت زرد را گرفت

فانی سومین کارت زرد را گرفت