مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آذر 1394 ساعت 17:052015-12-21سياسي

محسنی اژه ای: قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی خوب کار می کند


دستگاه قضا در مبارزه با مفاسد اقتصادی هم جدی است و هم خوب کار می کند اما بخشی از کارها مقدماتی است که باید از طریق دولت و سایر دستگاه ها انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در چهارمین همایش دانشگاه، سدی در برابر فتنه که در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه چرا قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع نمی کند افزود: ما مگر از هاشمی رفسنجانی به لحاظ ظاهر از نظر جایگاه و قدرت سیاسی بالاتر داریم؟ با وجود فشارهایی که به قوه قضاییه وارد کردند زمانی دختر و پسرش در زندان بود و دختر دیگرش هم در حال رفت و آمد به زندان بود و هم اکنون نیز پسرش در زندان بسر می برد.

وی گفت: محاکمه صاحبان قدرت و ثروت بسیار سخت است و زمانی که پرونده 3 هزار میلیاردی در جریان بود بلندگوهای خارجی و داخلی می گفتند این پرونده به آخر نمی رسد و وقتی که در این پرونده یک نفر اعدام شد می گفتند دروغ است.

محسنی اژه ای افزود: همین پرونده ای که هم اکنون در حال رسیدگی است مگر دانه درشت و صاحبان ثروت نیستند و مگر در این پرونده صاحبان قدرت حضور ندارند؟وی درباره پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی گفت: آنها به هر چه از هر دستگاهی می خواستند می رسیدند و یک نسخه از پرونده قوه قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی خوب کار می کند

محسنی اژه ای: قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی خوب کار می کند