مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آذر 1394 ساعت 17:112015-12-21سياسي

از ثبت نام همشهری لاریجانی تا پیدا شدن کاشف اختلاس بانکی


ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری امروز در فرمانداری تهران با حاشیه هایی همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم"، فرآیند ثبت نام از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز هم در فرمانداری تهران ادامه داشت.

حاشیه های امروز ثبت نام از کاندیداها در فرمانداری تهران را در ذیل می خوانید: * مطابق روزهای قبل نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نخستین ساعات اولیه صبح با حضور در فرمانداری تهران اقدام به ثبت نام کردند.

* یکی از کاندیداهایی که صبح امروز برای ثبت نام در انتخابات مجلس به فرمانداری تهران مراجعه کرده بود، مدعی شد کاشف یکی از اختلاس های بانک های معروف دولتی بوده است.

*کیومرث شیخی یکی دیگر از داوطلبان انتخابات دهم بود که برای هفتمین بار در انتخابات شرکت می کرد؛ او که دانشجوی دکتراست، هدف از کاندیداتوری خود را پرشور کردن انتخابات عنوان کرد و گفت: معیشت مردم بالاترین برنامه ای است که من دارم، چرا که مردم از نظر سیاسی و اجتماعی به بلوغ خوبی رسیده اند و مهمترین مسئله ای که در حال حاضر گریبان گیر شده، مسائل اقتصادی است و این نقطه برای ما ضربه پذیر است، ضمن اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای موزاییک بستن به شکم مان نیست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ثبت نام همشهری لاریجانی تا پیدا شدن کاشف اختلاس بانکی

از ثبت نام همشهری لاریجانی تا پیدا شدن کاشف اختلاس بانکی