مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آذر 1394 ساعت 18:412015-12-21سياسي

ایجاد گروه های افراطی حربه دشمن برای تضعیف جوامع اسلامی است


یکی از اقدامات دشمن این است که با توزیع شهوات جوامع را ضعیف کرده و راه اول تضعیف قدرت جوامع اسلامی اعمال خشونت و ایجاد گروه های افراطی مانند داعش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام علیرضا پناهیان عصر امروز در گردهمایی دانشجویان عصر آفتاب که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان به فکر جامعه بشری نبوده و تنها به فکر منافع خود هستند، اظهار داشت: پیامبران و ائمه (ع) انسان ها را سفارش به داشتن محبت اهل بیت (ع) کرده اند چرا که محبت قدرت آفرین است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: حضور یک امام عادل، عالم و با تقوا در جامعه قدرت آفرین است و خداوند متعال نیز از انسان ها قدرتمند بودن در سایه محبت اهل بیت (ع) را می خواهد.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه سیاست مداران و مدیران جامعه باید قدرتمند باشند، گفت: در صورت نداشتن قدرت جامعه به سمت نابودی می رود و باید نخبگان جامعه شایستگی های سیاسی افرادی که در بدنه قدرت هستند را مورد بررسی قرار دهند.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق در جامعه برای رسیدن به قدرت گفت: حضور امام زمان (عج) در جامعه قدرت مسلمانان را افزایش می دهد و این مسئله در گرو داشتن محبت به خود و محبت جمعی است چرا که هیچ مسئله ای به اندازه محبت برای انسان قدرت آفرین نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گروه های افراطی حربه دشمن برای تضعیف جوامع اسلامی است

ایجاد گروه های افراطی حربه دشمن برای تضعیف جوامع اسلامی است