مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 دی 1394 ساعت 10:112015-12-22اقتصادي

ردپای اعراب در واردات بنزین آلوده


همزمان با توقف واردات بنزین بی کیفیت از ترکمنستان، بازار خرید و فروش بنزین های آلوده و فاقد کیفیت توسط شرکت های مشترک ایرانی-اماراتی در گروه های تلگرامی رونق گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو "؛ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از چند هفته قبل واردات بنزین فاقد استاندارد و بدون کیفیت از ترکمنستان را متوقف کرد.

سیدناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به برگشت یک محموله بنزین فاقد استاندارد به ترکمنستان، گفته است شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با توجه به پایین بودن استاندارد و کیفیت بنزین تولید شده در ترکمنستان، واردات بنزین از این کشور را متوقف کرد.

با همزمان با ممنوعیت واردات بنزین از ترکمنستان به ایران، برخی از دلالان و واسطه ها در گروه های مختلف تلگرام تبلیغات گسترده درباره فروش بنزین بی کیفیت و فاقد استاندارد یورو را آغاز کرده اند.

در این تبلیغات که در گروه های تلگرامی توسط یک شرکت عربی منتشر می شود، این شرکت نحوه فروش محموله بنزین به وزن تقریبی سه هزار و 700 متریک تن تولیدی یک پالایشگاه ترکمنستان را تشریح کرده است.

علاوه بر این، شرکت اماراتی از تحویل این محموله بنزین در بندر انزلی خبر داده و تاکید می کند: محموله بنزین ترکمنی تنها به شرکت هایی که دارای مزیت فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای اعراب در واردات بنزین آلوده

ردپای اعراب در واردات بنزین آلوده