مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 دی 1394 ساعت 11:362015-12-22سياسي

وزارت امور خارجه با نقض عهدهای آمریکا دیگر دیپلماسی لبخند را ادامه ندهد


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره تصویب قانون جدید صدور روادید به مسافران ایران توسط آمریکا گفت: دیگر با این خیانت و نقض عهد شیطان بزرگ، - وزارت امور خارجه کشور دیپلماسی خنده را ادامه ندهد وگرنه این اقدامات غیرت ملی را خدشه دار خواهد کرد.

  محمد امین کریمی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه کنگره آمریکا تحریم های جدیدی را علیه ایران گذاشته است؛ گفت: با وجود اینکه دولتمردان می گویند تحریم ها از دی ماه برداشته می شود؛ اما می بینیم تحریم های جدیدی علیه ایران وضع می شود، حال سوال اینجاست که دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که وزیر امور خارجه متوجه شود این شیطان بزرگ قابل اعتماد نبوده و نخواهند بود.

وی با اشاره به تصویب قانون جدید صدور روادید به مسافران ایران توسط آمریکا گفت: دیگر با این خیانت و نقض عهد شیطان بزرگ، وزارت امور خارجه کشور دیپلماسی خنده را ادامه ندهد و گرنه این اقدامات غیرت ملی را خدشه دار خواهید کرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: نتیجه اعتماد به آمریکا همین اهانت غربی ها به مذاکرات هسته ای که از جمله نمونه آن نیز همین محدودیت صدور روادید که از نظر ما با تعهدات ایالات متحده در قبال برجام هم راستا نبوده؛ چطور می خواهد خود را با تعهداتش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه با نقض عهدهای آمریکا دیگر دیپلماسی لبخند را ادامه ندهد

وزارت امور خارجه با نقض عهدهای آمریکا دیگر دیپلماسی لبخند را ادامه ندهد