مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 دی 1394 ساعت 09:152015-12-23ورزشي

قتل اخلاق در ورزشگاه تبریز


امیر قلعه نوعی هنوز بابت اتفاقات دوره اول حضور در تراکتورسازی تخطئه می شود و در بازگشت، حتی یک ثانیه هم ازسوی هواداران تشویق نشده است.

گویا استراتژی جدید هواداران درحمایت از تراکتور، - برای همه آنهایی که امروز به نقد رفتارهای عمدتا زشت طرفدارانش می پردازند، تراکتورسازی یادآور جو آرام ورزشگاه خاطره انگیز باغشمال ، درخشش احد شیح لاری، کریم باقری در اوج جوانی، سبیل خاطره انگیز واسیلی گوجا و تیم سوم لیگ سال 1371 است.

همه آن خاطرات خوب ما از این نام پرطرفدار شمال غرب ایران اما از زمان بازگشت مجدد تراکتورسازی به لیگ برتر درحال پاک شدن است و حالا به خاطر رفتار برخی هواداران این تیم، تراکتور دیگر آن تیم سابق نیست.

شهروند در ادامه نوشت: قبل از این که در جست وجوی جوابی برای شعارهای اخیر در حمایت از واژه مجعول خلیج ع.

ر.

ب.

ی و ضدیت با غیرآذری ها با شعارهای عجیب تر باشیم، باید به قطعات پازلی پرداخت که قبل از بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال تهران با شعار زشت علیه منصور پورحیدری، اسطوره در بستر بیماری فوتبال ایران تکمیل شد! آیا واقعا منصور پورحیدری درطول دوران بازی و مربیگری خود با طرفداران تراکتور تعارضی داشت؟ اتفاقات بازی نیمه نهایی جام حذفی ایران بهانه ای شد برای پرداختن به رفتارهای اخیر تراکتوری ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل اخلاق در ورزشگاه تبریز

قتل اخلاق در ورزشگاه تبریز