مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 دی 1394 ساعت 10:362015-12-23دانش

ما توان مدیریت اندیشه های مختلف در دانشگاه ها را نداشتیم


اندیشه های مختلفی در دانشگاه وجود دارند؛ ولی توان مدیریت در این خصوص را نداشته ایم، ما باید بتوانیم این مسئله را مدیریت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، جعفر توفیقی در جشن بازگشایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی خیام مشهد در جمع دانشجویان با بیان اینکه بازگشایی انجمن اسلامی این دانشگاه پس از چهار سال حتما با موانع و محدودیت هایی مواجه بوده است، گفت: امیدواریم این انجمن سریع تر بتواند این تاخیرهای پیش آمده را جبران کند.

وی افزود: دانشگاه خیام نسبت به 12 سال گذشته از نظر کیفی و کمی واقعا تغییر پیدا کرده است، زمانی که من در دوره اصلاحات معاون وزیر بودم در این امر که دانشگاه های غیردولتی از دانشگاه های دولتی بالاتر باشند، تاکید داشتم؛ اما اینکه در کشورهای توسعه یافته این گونه است.

وزیر علوم دولت اصلاحات ادامه داد: این آرزوی من بود که دانشگاه های غیردولتی با ایجاد شرایطی در رتبه های یک بین المللی قرار بگیرند؛ من دانشگاه خیام را با وجود این تغییرات در مسیر می بینم و امیدوارم سیر ترقی خوبی را طی کند.

توفیقی با اشاره به اینکه بنده جزو کسانی بودم که همیشه از شکل گیری تشکل ها و انجمن های اسلامی به معنای عام حمایت می کردم، خاطرنشان کرد: دوران اصلاحات دوره رشد تشکل ها و انجمن های اسلامی بوده است، هرچند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما توان مدیریت اندیشه های مختلف در دانشگاه ها را نداشتیم

ما توان مدیریت اندیشه های مختلف در دانشگاه ها را نداشتیم