مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 دی 1394 ساعت 10:502015-12-23سياسي

فعالیت تشکل های دانشجویی باید فرصت تلقی کند


وزیر اسبق علوم با اشاره به رسالت تشکل های اسلامی دانشجویی تاکید کرد: مسئولیت مشترک تشکل های دانشجویی، ایجاد یک محیط زیست دانشگاهی به مثابه خانواده ای بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، جعفر توفیقی در آیین افتتاحیه انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش دانشگاه فردوسی با عنوان بهار سبز دانشگاه، اظهار کرد: هر تشکلی که به فضای دانشگاه اضافه می شود در واقع فرصتی بر آن دانشگاه به شمار می رود.

وی ادامه داد: تجربه من در دولت اصلاحات نیز بر این مبنا استوار بود و فکر می کنم از نظر کمی و کیفی آن دوره، دوره رونق تشکل های دانشجویی به شمار می رود.

وزارت علوم در آن دوره نهایت حمایت خود را از این تشکل ها داشت و وجود این تشکل ها را فرصتی برای توسعه آموزش عالی کشور می دانست.

توفیقی با بیان اینکه دانشگاه ها و نظام باید فعالیت تشکل ها را یک فرصت تلقی کند، عنوان کرد: این دانشجویان با انگیزه فعالیت می کنند و فعالیتشان در جهت پاسداری از خون شهدا و نظام است.

وزیر اسبق علوم با اشاره به روز 16 آذر ماه به عنوان روز دانشجو، خون شهدای دانشجو را عاملی برای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: پس از انقلاب آن انگیزه ها در قالب تشکل هایی درون نظام شکل گرفت تا وظیفه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی را که خود پایه گذاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تشکل های دانشجویی باید فرصت تلقی کند

فعالیت تشکل های دانشجویی باید فرصت تلقی کند