مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 دی 1394 ساعت 12:512015-12-23سياسي

عظمت راهپیمایی اربعین ناشی از همکاری های بی دریغ ایران بود


عظمت راهپیمایی اربعین ناشی از همکاری های بی دریغ ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نصیر عبدالمحسن ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی در تالار شهر مشهد اظهار داشت: غرب برای بی توجهی به راهپیمایی اربعین تلاش بسیاری کرد.

وی با قدردانی از تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در ابتدای امر از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همکاری مسئولان رده بالای کشوری در تامین برخی کمبودها در عراق در جریان ایام اربعین تشکر می کنم.

سرکنسول عراق در مشهد خاطرنشان کرد: مسیری که امروزه زائران برای رسیدن به کربلا آن را طی می کنند در ایامی به نام جاده مرگ معروف بود زیرا تنها نصف زائران این مسیر سالم به مقصد می رسیدند.

در آن زمان ها موکب و غذایی برای خوراک نبود و مردم مجبور بودند تا با ترس و لرز مواد غذایی نذری خود را در خیابان ها قرار دهند و به خانه های خود بازگردند.

وی یاد آور شد: با سقوط رژیم گذشته ما شاهد آغاز زیارت اربعین با حضور 2 میلیون نفر مسلمان بودیم و امروزه خوشبختانه تعداد زائران اربعین حسینی به 22 میلیون نفر رسیده است.

عبدالمحسن تصریح کرد: غرب تلاش زیادی برای عدم انتشار اخبار اربعین انجام داد و در این بین تنها ایران و عراق به شکل بسیار مطلوبی به این امر پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عظمت راهپیمایی اربعین ناشی از همکاری های بی دریغ ایران بود

عظمت راهپیمایی اربعین ناشی از همکاری های بی دریغ ایران بود