مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 دی 1394 ساعت 17:212015-12-23ورزشي

رییس اداره ورزش و جوانان تنکابن: برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی در تنکابن


رییس اداره ورزش و جوانان تنکابن از برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی گیله مردی زمستانی، یادمان پهلوانان فقید تنکابن مرحوم علی فرحی و جعفر حسینی در سلیمان آباد بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

- روح الله امین شکوهی امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان تنکابن گفت: یکی از سیاست ­های مهم سازمان ورزش و جوانان در استان ­ها و شهرستان­ ها حرکت به سمت احیاء فرهنگ­ های بومی محلی در حوزه ورزش است و این برنامه­ ها نیز برای رشد و توسعه ورزش در شهرستان آغاز شده است.

وی اظهار کرد: برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی گیله مردی زمستانی در سلیمان ­آباد به مدت 20 شب که به علت شرایط آب و هوایی و سرما در سالن برگزار می­ شود یکی از جمله این برنامه ­ریزی ­هاست و ما در این اداره و با همکاری چند روستا و اعضای شوراهای آنها از ابتدای سال و در فصول گرم چندین دوره مسابقات و بازی­ های بومی محلی را با موفقیت و استقبال خوب مردم شهرستان برگزار کردیم و این طرح­ های خوب پیگیری می ­شوند.

شکوهی تصریح کرد: ورزش در کنار افزایش سرانه سلامت می ­تواند به سالم­ سازی محیط اجتماعی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه کمک کند لذا برگزاری چنین مسابقات و اجتماعات سالم با هدف پرداختن به ورزش و فرهنگ بومی می­ تواند راهکار مناسبی در پر کردن اوقات فراغت باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره ورزش و جوانان تنکابن: برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی در تنکابن

رییس اداره ورزش و جوانان تنکابن: برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی در تنکابن