مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 دی 1394 ساعت 06:412015-12-25اجتماعي

سند جامع پیشگیری از اعتیاد در استان یزد اجرا می شود


مدیرکل بهزیستی یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راستای پیشگیری از شیوع اعتیاد در جامعه گفت: اجرای سند جامع پیشگیری از اعتیاد در دستور کار دستگاه های اجرایی یزد است.

- جلیل عفتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در یزد"، با بیان اینکه تدوین برنامه کاهش تقاضا در راستای مبارزه با اعتیاد در جامعه ضروری است، اظهار داشت: اجتماعی کردن اقدامات فرهنگی در استان یزد از جمله راهکارهای حائز اهمیت در مورد پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

مدیرکل بهزیستی یزد با اشاره به اهمیت بحث آموزش و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 1 هزار و 100 کارگاه آموزشی با رویکرد آگاه سازی جامعه از آسیب های مواد مخدر در یزد برگزار شد.

عفتی استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان یزد را ضروری دانست و بیان کرد: برگزاری 61 همایش و 67 نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد برای بیش از 154 هزار نفر، از دیگر اقدامات انجام شده در سازمان بهزیستی استان یزد است.

وی با اشاره به اهمیت تهیه و توزیع بیش از 16 هزار انواع اقلام فرهنگی ویژه آگاه سازی ضرورت مبارزه با مواد مخدر در جامعه، افزود: اجرای سند جامع پیشگیری از اعتیاد در دستور کار دستگاه های اجرایی استان یزد قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع پیشگیری از اعتیاد در استان یزد اجرا می شود

سند جامع پیشگیری از اعتیاد در استان یزد اجرا می شود