مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 دی 1394 ساعت 14:162015-12-25سياسي

شهردار نوشهر تأکید کرد ضرورت تداوم برگزاری شب نشان نیما در نوشهر


شهردار نوشهر با اشاره به برگزاری موفق همایش ملی شب نشان نیما در سال های گذشته، بر ضرورت تداوم برگزاری این همایش در سال های آینده تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، فرهاد بنی شیخ الاسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره ششمین همایش ملی شب نشان نیما در این شهر، اظهار کرد: نگاه شهرداری یک جانبه نگری نیست و شهرداری نوشهر در کنار اموراتی که در حوزه شهری انجام می دهد، به مقوله فرهنگی نیز توجه ویژه ای دارد.

بنی شیخ الاسلامی با بیان اینکه امروز دیگر جنگ سخت نداریم و با جنگ نرم روبرو هستیم، افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر نوشهر در راستای کارهای فرهنگی، همچون سال گذشته در کنار اعضای اجرایی موسسه مردم نهاد نیما یوشیج نوشهر قرار گرفتیم تا این همایش بزرگ ملی به صورتی گسترده تر و بهتر از گذشته و با حمایت های شورای شهر و شهرداری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه شعرای ما فقط متعلق به یک شهر و استان نیستند بلکه متعلق به کل کشور است، خاطرنشان کرد: شعرای ما دارای جایگاه ملی و بین المللی هستند و امروز وظیفه داریم تا این سرمایه های فرهنگی و ادبی خود را به نسل جوان حاضر و نسل های بعدی بهتر و بیشتر بشناسانیم.

شهردار نوشهر با قدردانی از مدیریت و اعضای موسسه مردم نهاد نیما در نوشهر، اظهار کرد: جنب و جوش و تحرک تیم اجرایی موسسه مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نوشهر تأکید کرد ضرورت تداوم برگزاری شب نشان نیما در نوشهر

شهردار نوشهر تأکید کرد ضرورت تداوم برگزاری شب نشان نیما در نوشهر