مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 دی 1394 ساعت 16:162015-12-25اجتماعي

شهردار نوشهر خبر داد برگزاری جشنواره گل ارکیده در نوشهر


شهردار نوشهر از برگزاری جشنواره گل ارکیده برای نخستین بار در کشور به میزبانی این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، فرهاد بنی شیخ الاسلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آینده ای نزدیک و برای نخستین بار در سطح کشور، جشنواره گل ارکیده در شهرستان نوشهر برگزار می شود.

بنی شیخ الاسلامی با اشاره به اینکه جشنواره گل ارکیده به صورت کشوری برگزار می شود، افزود: خاستگاه و زیستگاه اصلی گل ارکیده در شهرستان های نوشهر و چالوس است و این پدیده به دلیل شرایط خاص آب و هوایی این منطقه روی داده است و گونه های مختلف این گل ارکیده با کیفیتی بسیار عالی رشد و نمو می کند.

وی تصریح کرد: دبیرخانه نخستین جشنواره گل ارکیده در محل شورای شهر نوشهر تشکیل شد و دعوت نامه ها نیز در این باره زده می شود تا یک گام دیگر فرهنگی در حوزه وظیفه مندی برای نوشهر برداشته شود.

شهردار نوشهر بیان کرد: اگر چه ممکن است این جشنواره در گام نخست با اشکالاتی روبه رو باشد ولی مطمئنا پس از آن، رفع مشکل می شود و بنا داریم در سال آینده جشنواره گل ارکیده را به ثبت ملی برسانیم.

وی از برگزاری جشنواره نوروزی سیترا نیز خبر داد و گفت: این جشنواره از نهم تا دوازدهم فروردین در محل ساحل تفیرحی و توریستی سیترا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نوشهر خبر داد برگزاری جشنواره گل ارکیده در نوشهر

شهردار نوشهر خبر داد برگزاری جشنواره گل ارکیده در نوشهر