مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 دی 1394 ساعت 20:512015-12-25اجتماعي

با حضور مسئولان صورت گرفت رونمایی از لباس متحدالشکل رانندگان تاکسی نوشهر


با حضور مسئولان شهری و رانندگان مسافربر، از لباس متحدالشکل رانندگان تاکسی نوشهر رونمایی شد.

- مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری نوشهر در مراسم تقدیر و رونمایی از لباس متحدالشکل تاکسی رانان این شهرستان با قدردانی از تلاش های صادقانه این قشر، گفت: 218 تاکسی درون شهری در محورهای درون شهری نوشهر مشغول فعالیت و جابه جایی مسافران هستند که از این تعداد، 86 تاکسی در محور نوشهر به چالوس و 95 تاکسی برون شهری است.

حسن متاجی با اشاره به دغدغه های رانندگان مسافربر نوشهری، افزود: مشکلات و دغدغه های رانندگان زحمت کش مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آن مشکلات بحث مسافربرهای شخصی است و در این باره راه کارهای لازم برای آن اندیشیده شد.

وی با اشاره به رونمایی از لباس متحدالشکل رانندگان تاکسی نوشهر، خاطرنشان کرد: ساماندهی ایستگاه نوشهر به چالوس، نوسازی و رنگ آمیزی ایستگاه تاکسی در سطح شهر و نصب جایگاه ایستگاه تاکسی در منطقه تفریحی و توریستی سیترا و نیز سازماندهی ایستگاه های تاکسی روستایی در دستور کار قرار دارد.

عضو شورای شهر نوشهر نیز با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات رانندگان مسافربر نوشهری با جدیت پیگیری می شود، اظهار کرد: در آمارگیری های جهانی مشخص شده است که مسیرهایی که تاکسی ها تردد دارند بیشترین امنیت و کمترین آسیب و بزه اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسئولان صورت گرفت رونمایی از لباس متحدالشکل رانندگان تاکسی نوشهر

با حضور مسئولان صورت گرفت رونمایی از لباس متحدالشکل رانندگان تاکسی نوشهر