مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 دی 1394 ساعت 00:512015-12-25سياسي

33سال پیش در چنین روزی هاشمی تشریح کرد ؛چگونگی خنثی سازی توطئه لیبرال ها


تحلیل گرهای معمولی و آن هایی که به خدا و مردم متکی نبودند فکر می کردند در آینده کسانی استاندار و جزء مقامات کشور خواهند شد که خیال می کردند استوانه های مبارزه هستند ، - رخدادهای 1 الی 5 دی 1361 چکیده آیت الله خامنه ای رییس جمهور پس از دیدار با امام خمینی : ما به رژیم عراق و حامیانش اعلام می کنیم که در مقابله با شما مرعوب نمی شویم و در احقاق حقوق حقه خود کوتاه نمی آییم .

غرضی وزیر نفت : رهبری اوپک بخصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی تقریبا به دست عربستان سعودی افتاد .

ستاد مرکزی پیگیری فرمان امام : مقرر شد که پس از بررسی تخلف و اثبات آن گذشته از مجازات های قانونی مجرم، متخلف یا متخلفین تحت هر عنوانی که باشند به امت شهید پرور معرفی خواهند شد .

حبیب الله عسکر اولادی : ما در امر بازرگانی زیر دو فشار هستیم یکی فشار شرق زده ها که می خواهند همه چیز دولتی شود و دیگر فشار غرب زده ها که می خواهند همه چیز آزاد شود .

آیت الله موسوی اردبیلی خطاب به استانداران : شما وقتی می توانید ادعا کنید که در کارتان کاملا موفق بودید که گفته شود در استان شما هیچ کس بی غذا ، بدون مسکن و بیکار وجود ندارد.

چند تن از افراد وزارت بازرگانی به جرم گرفتن رشوه ، خرید و فروش کوپن کالاهای اساسی مردم و منحرف کردن توزیع کالا از مسیر عادی خود تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33سال پیش در چنین روزی هاشمی تشریح کرد ؛چگونگی خنثی سازی توطئه لیبرال ها

33سال پیش در چنین روزی هاشمی تشریح کرد ؛چگونگی خنثی سازی توطئه لیبرال ها