مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 دی 1394 ساعت 10:052015-12-26حوادث

جزییات حمله به خانه 2 دختر دانشجو در تهران


پسران نقابداری که با حمله به خانه دانشجویی دو دختر، اقدام به سرقت کرده و یکی از دختران را مورد تعرض قرار داده بودند، در دام پلیس افتادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایران ، 12 مهرماه سال جاری 2 دختر دانشجو که در خانه شان هدف زورگیری سیاه 2 پسر جوان قرار گرفته بودند با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس از این ماجرا پرده برداشتند.

خیلی زود بازپرس ایزدموسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 دستور داد تیمی از مأموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عاملان این پرونده وارد عمل شوند.

کارآگاهان در کاوش های ابتدایی پی بردند 2 پسر جوان در حالی که ماسک به صورت داشتند با تهدید چاقو و قمه وارد خانه 2 دختر تنها شده اند و پس از سرقت طلاها و کارت های بانکی، آنان را تسلیم خواسته سیاه خود کرده اند.

منیژه در حالی که گریه می کرد به تیم تحقیق گفت: مدتی است که من و فرشته برای ادامه تحصیل به تهران آمده ایم و به تنهایی در خانه ای در منطقه تهرانپارس زندگی می کنیم.

ما قصد داشتیم خانه دیگری اجاره کنیم و در این مدت گروه زیادی از بنگاه برای دیدن خانه به ما مراجعه می کردند تا اینکه شب حادثه زنگ خانه به صدا درآمد و چون فکر می کردم فرشته غذا سفارش داده است، در را باز کردم و از فرشته خواستم برای گرفتن غذا جلوی در برود که وی ادعا کرد سفارش غذا را کنسل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمله به خانه 2 دختر دانشجو در تهران

جزییات حمله به خانه 2 دختر دانشجو در تهران