مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 دی 1394 ساعت 12:062015-12-26ورزشي

مدیر عامل باشگاه الوند همدان: کاپیتان سابق فولاد خوزستان و پاس به تیم الوند پیوست


مدیرعامل باشگاه الوند همدان از پیوستن کاپیتان سابق تیم های فولاد خوزستان و پاس به ترکیب این تیم دسته دومی خبر داد.

- وحید قره باغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نتایجی که در دور رفت به دست آمد مورد رضایت هیئت مدیره باشگاه قرار نگرفته و به دنبال تقویت تیم برای دور برگشت هستیم.

وی افزود: هر چند که پیش از شروع مسابقات برای جذب بازیکن مورد نظر کادر فنی فرصت مناسبی نداشتیم اما در تعطیلات نیم فصل با خارج کردن چند بازیکن که شرایط کمک به تیم را نداشتند، چهار یا پنج بازیکن جدید اضافه خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان با بیان اینکه در کنار تقویت اعضای تیم، به پیشنهاد کادر فنی یک مربی جدید به نیمکت تیم اضافه شده است، تصریح کرد: امید خورج که سال گذشته هم سابقه حضور در تیم دسته دومی الوند را داشت، برای کمک به کادر فنی به اعضای تیم ملحق شد.

وی ادامه داد: سابقه حضور خورج در تیم های لیگ برتری پاس و فولاد خوزستان و کاپیتانی در این تیم ها باعث خواهد شد شرایط خوبی را رقم بزنیم.

قره باغی در ادامه با اشاره به اینکه مراحل ثبت قرارداد بازیکنان جدید عصر امروز در هیئت فوتبال انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: سعی شده در پست هایی که ضعف مشهود بود بازیکنان مورد نظر جذب شود که بتوانیم در دور برگشت از آنها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل باشگاه الوند همدان: کاپیتان سابق فولاد خوزستان و پاس به تیم الوند پیوست

مدیر عامل باشگاه الوند همدان: کاپیتان سابق فولاد خوزستان و پاس به تیم الوند پیوست