مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 دی 1394 ساعت 12:462015-12-26اقتصادي

بلیت قطار به قیمت قبل بازگشت/ سازمان حمایت عقب نشینی نکرد


سخنگوی سازمان حمایت با بیان اینکه در خصوص قیمت بلیت قطار از موضع قبلی عقب نشینی نکرده ایم، گفت: افزایش قیمت همچنان غیرقانونی بوده و در سیستم های فروش، - نرخ به حالت قبل بازگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ غلامرضا کاوه با بیان اینکه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از موضع قبلی مبنی بر غیرقانونی بودن افزایش قیمت بلیت قطار تا 20 درصد (به طور متوسط افزایش 8 درصدی) عقب نشینی نکرده است، اظهار داشت: تمام قیمت ها براساس تاکید این سازمان و با همکاری خوب حمل و نقل ریلی و انجمن صنفی مربوطه، به حالت قبل بازگشته و در سیستم فروش تمام شرکت های حمل و نقلی اعمال شده است.

وی افزود: سازمان حمایت قویا افزایش قیمت بلیت قطار را تکذیب می کند و مردم اگر با مصداقی در افزایش نرخ بلیت قطار از سوی شرکت های حمل و نقل مواجه شدند، حتما تخلف را با واحد نظارت و بازرسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در میان بگذارند.

سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: شرکت های حمل و نقل بنا به تاکید سازمان حمایت در حال عرضه بلیت قطار با نرخ مصوب قبلی هستند و بازرسی نوبه ای نیز از دفاتر فروش این شرکت ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت قطار به قیمت قبل بازگشت/ سازمان حمایت عقب نشینی نکرد

بلیت قطار به قیمت قبل بازگشت/ سازمان حمایت عقب نشینی نکرد