مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 دی 1394 ساعت 15:312015-12-26ورزشي

فراز کمالوند: سایپا حریف آسانی نیست / از کمک به تراکتور دریغ نمی کنیم


تراکتورسازی تیم اول شهر تبریز و نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا است و هر کمک دیگری از ما طلب کند دریغ نکرده و آماده تعامل و همکاری با تیم تراکتورسازی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تبریز، فراز کمالوند ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا بازی سختی را برابر سایپا داشته و حریف از مربی خوبی به نام مجید جلالی بهره می برد و بازیکنان باتجربه ای همانند نکونام و صادقی در این تیم توپ می زنند و جایگاه این تیم نشان می دهد که سایپا حریف آسانی برای ما به شمار نمی رود.

وی گفت: دور برگشت بیشتر بازی های ما در خانه بوده و باید از این امتیاز نهایت استفاده را کرده و در هر بازی خانگی به دنبال کسب سه امتیاز بازی باشیم که سایپا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کمالوند در مورد جدایی کیانی گفت: بعد از درخواست باشگاه تراکتورسازی مبنی بر انتقال کیانی، جلسه ای را با وی گذاشتیم که وی برای بازگشت به تراکتورسازی اظهار تمایل کرد و این طبیعی بود زیرا وی بهترین دوران ورزشی اش را در این تیم سپری کرده و هفت سال پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن کرده است.

وی گفت: تراکتورسازی تیم اول شهر تبریز و نماینده ایران در باشگاه های آسیا است و هر کمکی دیگری از ما طلب کند دریغ نکرده و آماده تعامل و همکاری با تیم تراکتورسازی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز کمالوند: سایپا حریف آسانی نیست / از کمک به تراکتور دریغ نمی کنیم

فراز کمالوند: سایپا حریف آسانی نیست / از کمک به تراکتور دریغ نمی کنیم