مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 دی 1394 ساعت 10:362015-12-27ورزشي

گزارشی از «ناکامی» گران قیمت ترین مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال


با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات نیم فصل می توانیم ارزیابی ای از عملکرد بازیکنان و مربیانی داشته باشیم که در ابتدای فصل با سروصدای زیادی قراردادهای میلیاردی امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در فصل جاری لیگ برتر تقریبا سناریوی فصل گذشته درباره برخی بازیکنان و مربیان با قرارداد میلیاردی تکرار شده و در فصل نقل و انتقالات شاهد جدایی ناکامی های هستیم که پول های خوبی به جیب زدند؛ اما عملکردشان بسیار پایین تر از حد انتظار بوده است.

بار دیگر به این نکته می رسیم که هنوز باشگاه های ایرانی نتوانستند چارچوب حرفه ای و صحیحی را برای خود تعیین کنند تا میزان خریدهای اشتباهشان در ابتدای هر فصل به حداقل برسد.

سرنوشت عجیب گران‏ترین های فصل قبل در فصل گذشته بعد از اعلام میزان قراردادها از سوی سازمان لیگ در اتفاقی عجیب احمد آل نعمه که همراه با تیم ملی به جام جهانی سفر کرده بود، با قرارداد یک میلیارد و 400 میلیون تومانی گران ترین قرارداد میان تمام بازیکنان لیگ برتر را امضا کرد.

او که در تراکتورسازی دچار مصدومیت شد، برای نیم فصل دوم به فولاد رفت و آن جا نیز عملکرد موفقی نداشت تا این که در ابتدای این فصل بدون تیم ماند.

همچنین شاید هیچ کس فکر نمی کرد مدیران پرسپولیس جرات اخراج علی دایی با قرارداد نجومی بالای 2 میلیارد او را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از «ناکامی» گران قیمت ترین مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال

گزارشی از «ناکامی» گران قیمت ترین مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال