مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 دی 1394 ساعت 12:212015-12-27بين الملل

مشتاقیم که کنفرانس وحدت اسلامی سال آینده در دمشق برگزار شود


احمد بدرالدین حسون با تاکید بر این که سوریه مشتاق است کنفرانس وحدت اسلامی در سال آینده در دمشق برگزار شود گفت: بنده به غرب و امریکا اعلام می کنم شما نمی خواهد برای سوریه احساس دلسوزی و ترحم داشته باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسینم، احمد بدرالدین حسون مفتی کل جمهوری سوریه در بیست و نهمین کنفرانس وحدت اسلامی با تاکید بر لزوم مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان گفت: سران کشورهای اسلامی باید این جرات را داشته باشند که سفارت اسراییل را در کشورهای خود ببندند و سفیر اسراییل را از کشور خود اخراج کنند.

مفتی اعظم سوریه با اشاره به اعتراف امریکا و غرب نسبت به صلح آمیز بودن برنامه های هسته ایران تصریح کرد: گفتگوهای جمهوری اسلامی ایران با 1+5 ثابت کرد برنامه هسته ای ایران کارکرد نظامی نداشته و نخواهد داشت وبرای جهانیان ثابت شد جمهوری اسلامی ایران از برنامه صلح آمیز هسته ای خود منحرف نشده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته بنده از همین تریبون کنفرانس وحدت اسلامی به جمهوری اسلامی ایران به خاطر دستاوردهای فراوان در زمینه های مختلف به خصوص دستاوردهای علمی تبریک گفتم.

احمد بدرالدین حسون با تاکید بر این که سوریه مشتاق است کنفرانس وحدت اسلامی در سال آینده در دمشق برگزار شود گفت: بنده به غرب و امریکا اعلام می کنم شما نمی خواهد برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتاقیم که کنفرانس وحدت اسلامی سال آینده در دمشق برگزار شود

مشتاقیم که کنفرانس وحدت اسلامی سال آینده در دمشق برگزار شود