مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 دی 1394 ساعت 13:562015-12-27بين الملل

انتقاد شدید حزب معارض داخلی سوریه از تسلیت گفتن هلاکت علوش


رییس هیئت هماهنگی معارضان سوریه ضمن انتقاد صریح از کسانی که سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام را شهید و مجاهد انقلابی می خوانند تأکید کرد که این افراد علیه آمریکا و همپیمانانش اعتراض کنند که روند تقسیم گروه های مسلح در سوریه به تروریستی و غیر تروریستی را به تأخیر می اندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل سوریه به نقل از خدام گزارش داد: کسی که گروگان های خود را در قفس های آهنین قرار می دهد.

دمشق را بمباران می کند و افراد غیر نظامی را می کشد.

نمی تواند شریکی در راه حل سیاسی [بحران سوریه] باشد .

زهران علوش فرمانده گروهک جیش الاسلام اخیرا برای دفاع از نیروهای خود در دوما و برخی مناطق جنوبی دمشق، شماری از مردم را به گروگان گرفت و آنان را در ققس های بزرگ آهنی در بالای پشت بام خانه ها قرار داد تا بدین وسیله مانع حملات ارتش سوریه به این گروهک شود.

خدام همچنین از همه کسانی که کشته شدن علوش را تسلیت گفتند و وی را مجاهدی انقلابی خواندند خواست که علیه طرف هایی مانند آمریکا و همپیمانانش اعتراض کنند که روند تقسیم گروه های مسلح در سوریه به تروریستی و غیر تروریستی را به تأخیر می اندازند .

زهران علوش شامگاه جمعه در جریان بمباران هوایی مقر تروریست ها در غوطه شرقی دمشق به هلاکت رسید و یوسف القرضاوی مفتی سنی معروف دنیای عرب و حزب سلفی مصر هلاکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید حزب معارض داخلی سوریه از تسلیت گفتن هلاکت علوش

انتقاد شدید حزب معارض داخلی سوریه از تسلیت گفتن هلاکت علوش