مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 دی 1394 ساعت 18:012015-12-27سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید با خانواده شهید مدافع حرم حمید رضا اسداللهی


حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید روز گذشته به دیدار خانواده شهید مدافع حرم «حمیدرضا اسداللهی» و فرزند شعبانعلی اسداللهی از کارکنان بنیاد شهید رفت.

- حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید روز گذشته به دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی و فرزند شعبانعلی اسداللهی از کارکنان بنیاد شهید رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید روز گذشته به دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی و فرزند شعبانعلی اسداللهی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران رفت و با تبریک و تسلیت شهادت این شهید بزرگوار گفت: این شهید از نیروهای معتقد و علاقه مند به انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری بود و ایده و اهداف خاصی داشت.

امروز به این نتیجه رسیده ایم که برای این انقلاب اسلامی باید هزینه های بسیاری پرداخت کرد و برای استقلال، آزادی، حمایت از اسلام و قرآن باید هدیه های بسیاری بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید با خانواده شهید مدافع حرم حمید رضا اسداللهی

دیدار رییس بنیاد شهید با خانواده شهید مدافع حرم حمید رضا اسداللهی