مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 دی 1394 ساعت 16:312015-12-28اقتصادي

80 درصد کتابخانه های کشور در بخش قصه خوانی کودک فعال هستند


عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: 80 درصد کتابخانه های عمومی کشور بخشی را به فعالیت های قصه خوانی، شاهنامه خوانی، فیلم و گزارش ویژه کودک اختصاص داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهردخت وزیرپور در مراسم افتتاح طرح توسعه کتابخانه عمومی شمس گیلانی و بهره برداری همزمان هشت بخش کودک در کتابخانه های عمومی استان گیلان اظهار داشت: با توسعه کتابخانه ها در کشور، بخش مستقل کودک نیز در بسیاری از کتابخانه های عمومی راه اندازی شده است که وظیفه تامین نیاز مخاطب و تهیه خوراک مناسب برای کودک و نوجوانان را بر عهده دارد.

عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور افزود: 80 درصد کتابخانه های عمومی کشور بخشی را به فعالیت های قصه خوانی، شاهنامه خوانی، فیلم و گزارش ویژه کودک اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی، دانشگاه مردم و آغازگر رشد و تعالی مملکت برای علم و فرهنگ است بیان کرد: کتابدار، معلم فرهیخته و ایثارگری است که به جامعه کمک می کند.

وزیرپور با تاکید بر اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید ابتدا از خانواده ها و بعد توسط آموزش و پرورش در جامعه نهادینه شود افزود: در آموزش و پرورش به امر کتاب و کتابخوانی توجه زیادی نشده و انتظار می رود این مسئله بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد کتابخانه های کشور در بخش قصه خوانی کودک فعال هستند

80 درصد کتابخانه های کشور در بخش قصه خوانی کودک فعال هستند