مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 دی 1394 ساعت 05:312015-12-29ورزشي

عملکرد پرفراز و نشیب پاس همدان در لیگ دسته یک کشور


نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در شرایطی به اتمام رسید که نماینده همدان در این مسابقات عملکرد پرفراز و نشیبی به منصه ظهور گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تیم فوتبال پاس همدان که سال گذشته با هدایت داوود مهابادی تا آستانه صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پیش رفت امسال کار خود را با همین مربی تهرانی آغاز و مسئولان ارشد استان از جمله استاندار که رییس هیئت مدیره پاس نیز محسوب می شود، امیدوار بودند تا سرمربی سابق تیم های فجرسپاسی و استقلال اهواز کار نیمه تمام پارسال را امسال تمام و پاس همدان را بعد از پنج سال راهی لیگ برتر کند.

داوود مهابادی که فصل قبل بازیکنان نورچشمی خود را به همدان آورده بود و با تکیه بر همین نفرات و توانایی مردانی چون نامور، سبحانی، خردمند، آذرباد، هوشیار وبر خی دیگر عملکردی قابل قبول به نمایش گذاشت، امسال علاوه بر حفظ ترکیب اصلی چند بازیکن جدید به خدمت تیم در آورد تا بلکه تلفیق بازیکنان جدید و قدیم پاس، گره از کار این تیم باز کنند.

پاس فصل را با تساوی آغاز کرد و در هفته دوم نیز شکست تلخی خورد.

تداوم تساوی و شکست های متعدد تا هفته نهم هواداران پاس را کلافه کرده بود و صدای اعتراض مردم همدان کم کم به گوش مسئولان رسید تا اینکه در هفته نهم پاس برابر مس رفسنجان بازی را با برتری پشت سرگذاشت تا مهابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد پرفراز و نشیب پاس همدان در لیگ دسته یک کشور

عملکرد پرفراز و نشیب پاس همدان در لیگ دسته یک کشور