مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 دی 1394 ساعت 11:162015-12-29سياسي

به همت قرارگان شهید باقری یازدهمین شماره نشریه دانشجویی پنجاه و هفت منتشر شد


قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی در یازدهمین شماره از نشریه تحلیلی – تبیینی پنجاه و هفت به بررسی ورود دفتر تحکیم وحدت به بازی قدرت در عرصه سیاسی کشور در دهه 60 و بازشناسی عوامل تحریف خط امام (ره) پرداخته است.

- "، یازدهمین شماره از نشریه تحلیلی تبیینی پنجاه و هفت از محصولات مرکز رسانه ای 57 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی در 80 صفحه منتشر شد.

در آستانه برگزاری انتخابات، تشکل های دانشجویی فعالیت خود را افزایش داده و به دنبال تاثیر گزاری بر فضای جامعه هستند.

این حرکات هر چند دارای فوایدی از جمله افزایش فضای انتخاباتی و در نتیجه حضور حداکثری خواهد بود و در برخی موارد کمک به انتخاب فردی صالح می کند اما افت هایی نیز برای تشکل های دانشجویی به همراه دارد که در پرونده تحکیم قدرت به استناد حوادث تاریخی و شاهد مثال گرفتن ورود یک تشکل به بازی قدرت به این افت پرداخته شده است.

در پرونده تحکیم قدرت ، پنجاه و هفت به سراغ نخستین برهه های جنبش دانشجویی در ایران پس از انقلاب رفته و به طور خاص به مسائلی گفته نشده یا کمتر گفته شده، شامل بررسی عملکرد دفتر تحکیم وحدت در دهه اول انقلاب، اختلافات اعضای تحکیم وحدت در برهه زمانی انتخابات مجلس اول تا سوم به مسائل مرتبط با این تشکل دانشجویی و نیز اختلافات آن می پردازد جریان شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت قرارگان شهید باقری یازدهمین شماره نشریه دانشجویی پنجاه و هفت منتشر شد

به همت قرارگان شهید باقری یازدهمین شماره نشریه دانشجویی پنجاه و هفت منتشر شد