مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 دی 1394 ساعت 18:362015-12-29سياسي

بشارتی: علت اصلی دشمنی آمریکا با مردم ایران اسلام ناب محمدی است


در عصر معاصر جای انگلیس و آمریکا در زمینه قدرت تغییر یافته است و تمامی مختصات پلید انگلیس قرن 18 و 19 را امروز آمریکا یک جا به عهده گرفته است و دشمنی کینه توزانه نسبت به اسلام دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی محمد بشارتی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت فقیه مجاهد آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره) که در حسینیه اعظم شهر لار با حضور مسئولان و علمای تسنن و تشیع برگزار شد، اظهار داشت: در عصر معاصر جای انگلیس و آمریکا در زمینه قدرت تغییر یافته است و تمامی مختصات پلید انگلیس قرن 18 و 19 را امروز آمریکا یک جا به عهده گرفته است و دشمنی کینه توزانه نسبت به اسلام دارد.

وزیر اسبق کشور با اشاره به اینکه علت اصلی دشمنی آمریکا با مردم ایران اسلام است، تصریح کرد: دشمن ترین دشمنان مسلمانان به فرموده قرآن کریم صهیونیست ها هستند و هیچ گاه نباید به انحراف حقیقت، مسلمان را دشمن مسلمان نشان داد.

این عضو سابق شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه یکی از کارهای مهم و زیربنایی مرحوم آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره) تشکیل حکومت اسلامی به مرکزیت لارستان بود، خاطر نشان کرد: آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره) 54 حکم شرعی برای برهم زنندگان امنیت اجرا کردند که در همه این موارد هیچ موردی از بی توجهی به مردم اهل تسنن دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشارتی: علت اصلی دشمنی آمریکا با مردم ایران اسلام ناب محمدی است

بشارتی: علت اصلی دشمنی آمریکا با مردم ایران اسلام ناب محمدی است