مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 دی 1394 ساعت 20:012015-12-29سياسي

قائم مقام وزیر کشور: انتخابات آتی به تقویت انسجام و اتحاد ملی بینجامد


انتخابات هفتم اسفندماه باید به تقویت وحدت، انسجام و اتحاد ملی بینجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سمنان، حسین علی امیری عصر امروز در آیینی که به منظور گرامیداشت هفته وحدت در سمنان و با حضور شماری از مردم این شهر برگزار شد، با تبریک میلاد باسعادت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت، اتحاد و انسجام در همه حوزه ها را راهگشای بسیاری از مشکلات کنونی کشور دانست.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های اصلی همه مسئولان و مردم در سال جاری، برگزاری باشکوه و بدون نقص دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بوده که تلاش های زیادی برای این امر انجام شده است.

قائم مقام وزیر کشور گفت: باید در روزهای آینده نیز به گونه ای عمل کنیم که در انتخابات همه جریان های سیاسی حضور داشته باشند و شاهد وحدت، انسجام و اتحاد ملی در سراسر کشور باشیم و این امر به یاری خداوند متعال محقق خواهد شد.

امیری افزود: هدف دولت تدبیر و امید از ابتدای آغاز فعالیت های انتخاباتی آینده در کشور این بوده است که در انتخابات طوری عمل کند تا خدای نکرده عده ای را از قطار انقلاب پیاده نشوند و همه با انسجام و وحدت در میدان این رویداد بزرگ سیاسی حاضر شوند.

قائم مقام وزیر کشور امنیت و وحدت ملی را امری دانست که با حضور خود مردم در صحنه های اجتماعی محقق می شود، از این رو در انتخابات آینده نیز بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام وزیر کشور: انتخابات آتی به تقویت انسجام و اتحاد ملی بینجامد

قائم مقام وزیر کشور: انتخابات آتی به تقویت انسجام و اتحاد ملی بینجامد