مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 دی 1394 ساعت 08:412015-12-30فرهنگي

برترین های جشنواره عمار چه کسانی بودند؟


در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، برگزیدگان بخش های «نقد، مقالات و پژوهش های سینمایی»،«تیزر تبلیغاتی و آگهی بازرگانی»، «نماهنگ» و «لوح نگار» معرفی و تقدیر شدند.

- در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، برگزیدگان بخش های نقد، مقالات و پژوهش های سینمایی ، تیزر تبلیغاتی و آگهی بازرگانی ، نماهنگ و لوح نگار معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، برگزیدگان بخش های نقد، مقالات و پژوهش های سینمایی و لوح نگار معرفی و تقدیر شدند.

بنابرین گزارش، برگزیدگان این بخش ها به شرح ذیل است: هیئت داوران از میان 23 اثر راه یافته به بخش مسابقه، در قسمت نقد و مقالات ، ضمن تقدیر از علی اللهیاری نویسنده دو اثر درباره فیلم بین ستاره ای نولان و خانه سبز؛ از هستی شناسی فانتزی تا اعوجاج هویتی ، لوح افتخار این بخش را به رضا دمیرچی برای نویسندگی اثر اقتصاد مقاومتی و نقش شبکه های استانی در فرهنگ سازی و مجید حسینی نصر برای نویسندگی اثر نقش عبودیت در رئالیزم دینی اهدا کرد.

همچنین هیئت داوران در بخش پژوهش های سینمایی ، دو لوح افتخار جشنواره را به جواد امین خندقی برای نویسندگی اثر سینمای سیاسی، سیاست سینمایی و محمد جواد کربلایی برای نویسندگی اثر بازنمایی روحانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره عمار چه کسانی بودند؟

برترین های جشنواره عمار چه کسانی بودند؟