مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 دی 1394 ساعت 09:112015-12-30اقتصادي

نایب رییس شورای شهر آبیک خبر داد افتتاح دروازه قرآن شهر آبیک در دهه فجر


نایب رییس شورای اسلامی شهر آبیک، از افتتاح دروازه قرآن این شهر در دهه فجر خبر داد.

- عبدالله ملک پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: جانمایی دروازه قرآن در قسمت غربی و ورودی شهر آبیک از سمت قزوین به این شهر صورت گرفته که پس از نصب، در دهه فجر افتتاح می شود.

وی افزود: دروازه قرآن شهر آبیک فلزی و با 2 میلیارد ریال اعتبار احداث شده که فنداسیون، استقرار پایه ها و نصب آن در دستور کار قرار دارد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر آبیک با اشاره به تجهیز استخر این شهر به سرسره های آبی ویژه کودکان و بزرگسالان ادامه داد: طراحی این پروژه انجام شده و 3 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که مجوز آن از سوی شهرداری به پیمانکار داده و از سوی پیمانکار عملیات آن اجرایی می شود.

ملک پور خاطرنشان کرد: پل انتهای خیابان مهدیه شهر آبیک در حال احداث است که به اتوبان نیز متصل می شود که با اتمام این پروژه، از بار ترافیکی بلوار امام خمینی (ره) کاسته می شود.

وی افزود: یک جاده از خیابان آزادگان و یک جاده از شهرک قدس به اتوبان احداث شده که سبب خروج منطقه مهدیه از انسداد شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر آبیک به اتمام طراحی ساماندهی بلوار امام خمینی (ره) شهر آبیک اشاره کرد و گفت: در حال تعیین پیمانکار هستیم که به محض انعقاد قرارداد با پیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس شورای شهر آبیک خبر داد افتتاح دروازه قرآن شهر آبیک در دهه فجر

نایب رییس شورای شهر آبیک خبر داد افتتاح دروازه قرآن شهر آبیک در دهه فجر