مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 دی 1394 ساعت 10:412015-12-30سياسي

در گفت وگو با فارس بحرانی: دلم برای جناب خان تنگ شده است/ عاشق شیرازم


در این مدت دو ماهه که خندوانه پخش نشده، هم من و هم دو عروسک گردان جناب خان، دلتنگش هستیم و هر از گاهی در تماس های تلفنی و دیدارهای حضوری خاطرات این عروسک را با خود مرور می کنیم.

- محمد بحرانی صداپیشه عروسک جناب خان در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون " درباره دلتنگی اش برای این عروسک گفت: در این مدت دو ماهه که خندوانه پخش نشده، هم من و هم دو عروسک گردان جناب خان، دلتنگش هستیم و هر از گاهی در تماس های تلفنی و دیدارهای حضوری خاطرات این عروسک را با خود مرور می کنیم.

وی درباره اینکه آیا وقفه ایجاد شده باعث بروز ایده های جدید برای جناب خان شده، نیز بیان داشت: معتقدم وقفه ای که ایجاد شده، هم برای ما و هم برای مخاطبان لازم بود و نتیجه مشخص می کند که در این مدت که پخش نداشتیم، توانستیم روی جزییات جناب خان کار کنیم یا نه.

بازیگر سریال مکتب خانه غیرانتفاعی با اشاره به پیش تولید برنامه خندوانه افزود: در حال حاضر برای پیش تولید خندوانه جلساتی تشکیل می شود که در آنها شرکت می کنم و درباره جناب خان و تغییرات جدیدش با یکدیگر صحبت می کنیم.

وی در خصوص کامل بودن شخصیت جناب خان نیز اظهارداشت: قطعا باید مرتبا اتفاقات تازه ای برای جناب خان بیفتد تا برای بینندگان تکراری نشود و چه بسا از مسیر همین اتفاقات تازه وجوه جدیدی از شخصیت جناب خان نیز مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس بحرانی: دلم برای جناب خان تنگ شده است/ عاشق شیرازم

در گفت وگو با فارس بحرانی: دلم برای جناب خان تنگ شده است/ عاشق شیرازم