مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 دی 1394 ساعت 10:562015-12-30سياسي

امروز کسی که شعار «مرگ بر آمریکا» نمی دهد در مسلمانی او باید شک کرد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کسی که شعار مرگ بر آمریکا را نمی دهد، در مسلمانی او باید شک کرد و این حرف من نیست و برگرفته از معانی قرآنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز، حجت الاسلام سید محمود نبویان روز گذشته در جمع مردم جهرم و در جلسه ای که به همت بسیج دانشجویی جهرم و سپاه این شهرستان به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی برگزار شد، از دغدغه مقام معظم رهبری در مورد نفوذ سخن گفت و بیان داشت: امروز استکبار به دنبال نفوذ از راه های مختلفی است که مهم ترین آن ها راه نفوذ فکری و فرهنگی در میان جوانان دختر و پسر ما است که باید حواسمان باشد.

وی با اشاره بحث برجام و احتمال نفوذ از این راه نیز گفت: برخی در جامعه تکرار می کنند که رهبری برجام را تایید کرده اند؛ اما نمی گویند ایشان این برجام را با چند شرط و به چه صورت مورد قبول قرار داده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه تیم مذاکره کننده متن توافق را تا به امروز دقیق مطالعه نکرده است، بیان داشت: رییس جمهور می گوید محدودیت بیش از هشت سال را نپذیرفته ایم اما این سخنان با واقعیت یکی است و آیا متن برجام که به زبان انگلیسی نگارش شده حرف آقایان را تأیید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز کسی که شعار «مرگ بر آمریکا» نمی دهد در مسلمانی او باید شک کرد

امروز کسی که شعار «مرگ بر آمریکا» نمی دهد در مسلمانی او باید شک کرد